Kecy k veci 

-


Upozornenie: V tejto rubrike budú uverejnené vaše dotazy a naše odpovede. Táto rubrika bude vo ve& &

Caute chlapi,
nerad Vas rusim od vasej prace, ale mam par otazok:
1: Precital som si o tom Glutamine. Hram basket a tak ma napadlo, ze by sa mi to mohlo hodit. Lenze nepisete kde, ako a za kolko GLUTAMIN zohnat (obsahuju ho nejake potraviny, resp. da sa to niekde kupit?)
2: mam nejake to sadlo na bruchu. Beham vela, robim brusaky, plavam... Ale vela jem. (a to dost nezdravo).Pisete, ze DIETA, DIETA, DIETA!!!!! OK. Zijem na intraku. takze penazi na nejake nizkokaloricke preparaty a odtucnovace prachy velmi nemam. Preto Vas prosim, skuste mi poradit nejaku rozumnu stravu, ale zase aby som neumrel od hladu.
3: Za tie roky treningov mam celkom pekne lytka (aj co do sily a vybusnosti) ale aj tak by cosi este potrebovali. "Co su to oslie vypony?" Mam trochu problemy s kolenami a tak by som potreboval poradit aj nejake setrne cviky na svaly stehien.
4: Poradte prosim nejake cviky na zlepsenie vyskoku (resp. ktore svaly tam najviac makaju?)
Vas casopis sa mi velmi paci. Aj chemia aj svaly. Ja cvicim uz dlho, ale teraz vidim, ze asi uplne zle (podla vasho casopisu). A tak ide cesta napravy. Aj o ludskom tele cosi viem, ale Biomag mi to pripomenie. Aj chalani co som im o VAs hovoril si Biomag pochvaluju. Tak sa zatial majte.
S pozdravom Marcel

Nazdar chlape, ehm.. teda Marcel,
1. Glutamin mozes zohnat velmi jednoducho. Mas viac moznosti, ale odporucam ti nasledujuce dve:
a. Ides na stranku www.biomag.sk a kliknes na BIO5 online obchod. Ostatne ako v b.
b. Ides na stranku www.bodyworld.sk , kliknes na online obchod a objednas si mnozstvo glutaminu, ktore chces.
2. V dalsom cisle prinesieme trening + vyzivove pokyny pre pripravu na leto pre tych, ktori potrebuju schudnut..
3. Oslie vypony: Spickami stojis na nejakej vyvisenej plosine (dostatocne pevnej). Predklon sa tak, aby trup s nohami zvieral priblizne 90 st. uhol. Rukami sa chyt pevnej opory pred tebou. Potom pokracujes ako pri normalnych vyponoch. Zataz mozes pridat napr. tak, ze si tvoj sparing partner(ka) sadne na spodnu cast chrbta. Ake konkretne problemy mas s kolenami?
4. Najviac pri vyskoku "makaju": hamstringy, sedacie svalstvo, lytka a svalstvo ramien! Na zlepsenie vyskoku su vhodne jednak vybusne cviky (variace trhov, nadhodov..., drepy do vyskoku) a cviky s nizkym poctom opakovani (1-5) a maximalnou zatazou.
S pozdravom, BIOMag


Vazena "poradna"
Mam zopar otazok, na ktore nikde nemozem najst odpoved...
Co sa moze stat ak budem posilovat 5x tyzdenne bench-press. Bude to mat nejaky zly ucinok???? Cital som o pretrenovanosti, ale moj kamarat takto posiluje uz 2 roky a ten vysledok stoji za to. Posilovnu mame vo skole a mam k nej takmer neobmedzeny pristup(t.j. do 7:00 do 17:00).
Aku stravu by Ste doporucili pre mna(mam len 16 rokov).
Kuracie prsia su drahe a tie si nemozem dovolit. Niekde som cital, ze 100g soji obsahuje asi 45-49g bielkovin, ale cital som aj, ze tato bielkovina nie je hodnotna. Co je na tom pravda???? Mimochodom je celkom lacna(100g=11Sk).
Tych otazok je ovela viac, ale nechcem Vas s nimi zatazovat.
Dufam, ze sa dozviem dostacujuce odpovede.
Vopred Vam dakujem.
S pozdravom Matej

Matej,
1) Co presne znamena 5x tyzdenne posilnovat bench-press (serie, opakovania, uchop...)
>Bude to mat nejaky zly ucinok????
Urcite je lepsie tu frekvenciu znizit (pribl. 1x za 5-7 dni).
2) ten vysledok stoji za to. Prosim, blizsie specifikuj, aky vysledok.
3) co sa tyka stravy, v tvojom veku mozes jest prakticky vsetko, nemal by si to vsak prehanat so zivocisnymi tukmi. Staci, ak budes mat dostatok pohybu. O soji sa nieco mozes docitat na nasej stranke, avsak v tvojom veku by som uprednostil hlavne mliecne proteiny. (srvatka, kazein)
Este k cene: kuracie prsia niesu v porovnani so sojou az take drahe. Ak tvrdis, ze 100g soje -> 11Sk (teda ak tato obsahuje 45-49g bielkovin), potom 1kg soje -> 110Sk. Kuracie prsia obsahuju asi 25g proteinu v 100g.
Nie je to teda AZ take zle..
S pozdravom, BIOMag


Dobry den,
chcel by som vediet Vas nazor na pristroj Orbitrack, alebo na pristroje pracujuce na tom istom style (tusim sa volaju rotopedy?). Zaujima ma hlavne co sa tyka schudnutia, spevnenia svalstva, zvysenia vytrvalostnej kondicie a zlepsenia kardio-vaskularneho systemu. V pripade, ze poznate pristroj dokonalejsi - idealne by bolo aby zapojil cele telo, poradte. Pripadne by som bol vdacny za sprostredkovanie adries firiem zaoberajucich sa predajom tychto pristrojov.
Dakujem Riso

Riso,
ano, pozname lepsie riesenie, ktorym je cvicenie vo fitnesscentre. Uvedene ciele sa daju dosiahnut zaradenim ca. 3- tyzdnoveho programu, v ktorom sa vyuzivaju superserie (kombinacia 2 a viac cvikov za sebou) s kratkymi prestavkami (30-45s). V superseriach by sa mali striedat svaly trupu so svalmi dolnej casti tela (aby sa nekumuloval laktat..).Onedlho urcite zverejnime podobny 3-tyzdnovy program, ktory pri kombinacii s adekvatnou vyzivou a oddychom prinesie ziadane vysledky.
co sa tyka orbitracku, zataz na hornu cast tela urcite nie je dostatocna pre "spevnenie" svalstva. (iba v pripade, ze mas 40kg pri vyske 180cm a obvod hrudnika 40cm ;)
S pozdravom, BIOMag



 

copyright © 2002 BIOMag
All rights reserved





27.11.2008 22:28 Najoblubenejsie hardcore jedlo?
27.11.2008 22:01 Peter Mlynarčík na WPC Worlds s famóznymi 330 kg
27.11.2008 21:37 WPC worlds 2008
27.11.2008 20:24 flakanie do konca roka
27.11.2008 19:48 burnflesh WPC WORLDS 2008