Kecy k veci 

-


Pochvala

Musím vás pochválit. Zatím jsem nenašel lepší stránky o kulturistice, tak ať to vydrží.

Pavel

Ahoj Pavel,

dakujeme za pochvalu a urcite budeme BIOMag nadalej vylepsovat.

BIOMag crew

Cudna vec

Stala sa mi taka velmi cudna vec.

Vyhral som od vas kreatin. Bolo to uz dost davno. Ale zacal som ho brat niekedy okolo 8.1. Klasicky ako tam bolo napisane. Po nabijacej faze som presiel na udrziavaciu fazu. A nic. Teda skoro nic. Predtym som vytlacil pri bech-press-e 86kg, Potom to bolo 90kg. Tak som si myslel som si ze ten kreatin je velka sprostost, ked vsade som cital o zvyseni sili o 10-20%. Jedine co som si vsimol, bolo to, ze som sa dost nafukol. Udrziavacku som skoncil 16.2. Avsak az potom sa mi zacalo darit. 23.2. som vytlacil 92.5 kg, potom  to islo postupne hore( 15.3. som vytlacil 98kg). Potom som sa rozhodol, ze do Velkej noci vytlacim 100kg. Nepodarilo sa mi to. A tak som sa pokusil nieco zhodit (tuk)> Zacal sa behat, jest ovela menej, pucit aminokyseliny. Zhodil som dost vela, ale zaroven sa mi silova uroven velmi znizila. Mal som problem s 92.5kg( ale vytlacil som). Takze moja otazka znie: Ako je to mozne, ze az po vysadeni kreatinu sa mi zvysila sila?????

Zabudol som spomenut, ze spolu s kreatinom som bral aj glukozu (35 g, kreatin som uzival  (asi ) spravne, pred jedlom a po 60 min jedlo.

Zda sa mi to velmi cudne. Teraz som si kupil znovu kreatin , od firmy MLO a som zvedavy co to so mnou spravi. Co myslite?? Teraz moje maximum je 95kg ( bench-press). O kolko sa mi to podari zvysit????

Chcel by som od vas, aby ste mi povedali, uplne uprimne vas nazor na moje "miery" a vykony.

bench-press= 98kg , obvod hrude 112cm

biceps. zdvih s EZ cinkou= 60kg obvod bicepsu 37-38cm (lavy, pravy)

drepy= 95kg , obvod 56cm

zhyby(siroky uchop) 4op.

Mam 16 rokov, 85kg, 183cm. Cvicim uz 16 mesiacov. Doteraz som bral kreatin, fatburner, aminokysleliny, aj to vsetko v tomto kalendarnom roku.

Dufam ze sa vam nezda moj mail prilis dlhy a nudny a ze sa na mna nevykaslete.

S pozdravom

Matej

Matej,

to s tym kreatinom zavisi od viacerych faktorov. Nepises, ci si podaval kreatin po treningu, ako si trenoval, ako si jedol... Ked nic nejes a predtym si jedol ako zver, tak kreatin az taky rozdiel neurobi.

Inak, netreba sa zameriavat na bench press ako na nejake meradlo vykonnosti, skor na vyvazeny rozvoj. Je to vidiet pri tych zhyboch, ktorych by malo byt asi viacej v porovnani s bench pressom.

Pises, ze sa ti velmi znizila silova uroven - z 98 na 92,5kg (a ako uz bolo spomenute, tak netreba brat benchpress ako meradlo) nie je az take znizenie, hlavne ak clovek robi trening zamerany na chudnutie.

K spomenutym vykonom - je tazke porovnavat vykony ak nevidime techniku, ale na tvoj vek je ten tlak celkom slusny, nohy v podstate v normale (mozno na ten vek nadpriemerne z navstevnikov posilovni), zhyby trochu slabsie. Ten biceps. zdvih sa nam nejako nezda, jednak v porovnani s inymi vykonmi (zhyby), jednak na obvod ruky. Ale, ako sme uz pisali, nevideli sme techniku.

Nevieme ti povedat, o kolko sa ti zlepsi vykon na benchi, nakolko nevieme, aky trening chces pouzit, co jest, ake silne su ine partie (triceps, ramena), do akej miery je zastupeny typ rychlych svalovych vlakien... zavisi od vela faktorov. Priemerne, ako si uz sam pisal, je to zlepsenie pri pouzivani kreatinu a primeranom treningu a strave

10-20%.

Drz sa!

BIOMag

Doplnky pre zaciatocnikov

nazdar ...

vedeli by ste poradit pri kupe nejakych doplnkov co sa tyka kvality aj ceny pre zaciatocnikov ? mozno by z toho bol aj nejaky clanok. ide mi o to, ze chcem naberat ale bez nejakych praskovych svalov by to nebolo ono. Som zaciatocnik a netusim na co vsetko treba davat pozor pri kupe , resp. zaco by som zbytocne vyhodil peniaze ak je porovnatelne kvalitny produkt za menej penazi... atd

...

diki.

pakozdy

Ahoj pakozdy,

uz sa o tom popisalo vela clankov v BIOMagu, ale v skratke:

nekupovat gainery, ked si ich mozes spravit sam (maltodextrin spolu s proteinom)

kupovat proteiny s vyssim obsahom srvatky a kazeinu, nekupovat sojovy, ryzovy, psenicny, travnaty, ihlicnaty... a ine druhy

zo zaciatku sa drzat iba proteinu s maltodextrinom a dobrej stravy, aminokyseliny vela nepomozu (teda, ked sa beru v mnozstvach napisanych na etikete)

pre laktozovo intolerantnych ludi sledovat obsah laktozy v proteine

zistit o presne aky sposob ziskania proteinu ide (jednoduche susenie, ionova vymena, mikrofiltracia, ultrafiltracia) a pri porovnatelnej cene uprednostnit ultrafiltraciu pred susenim.

netreba brat ohlad na cisla v nazve produktu (napr. 100% anabolic protein), ale precitat si etiketu a z toho dedukovat mnozstvo proteinu. Takisto sa nedat oblbnut vysokymi cislami 3600,4000...

Precitaj si v archive este aj clanky o kvalite proteinov.

BIOMag

L-carnitin + kreatin

Zdravim Vas!

pravidelne navstevujem Vase stranky a nachadzam na nich vela zaujimavych a podrobnych veci.Chcel by som Vas poprosit o radu, lebo neviem najst v okoli nikoho, kto by mi vedel poradit. Mam 23 rokov meriam 185 cm, vazim 86 Kg, cvicim asi rok,  posledny mesiac som zacal uzivat keratin (prirastok na vahe asi 4kg), momentalne som v udrziavacej faze.Chcel by som sa vas opytat, ci je mozne uzivat L-carnitin 1000  na redukciu tuku v spolu s kreatinom.Cvicit chodim vzdy vecer (1+1+1) a rano by som chcel zapojit nejaku dalsiu aktivitu (kolieskove korcule, bicykel) Mojou problemovou partiou su boky, chcel by som to tymto sposobom vylepsit.Poradte mi prosim, ci je kombinacia, ktoru uvadzam mozna ,efektivna a ci uvedene aktivity su vhodne/ako casto.Za odpoved vopred dakujem a prajem vela uspechov.

Dusan

Ahoj Dusan,

aj ked naozaj prevazna vacsina kulturistov, obchodnikov s doplnkami a este neviem akych expertov doporucuje L-carnitin na odburavanie tuku, nie je L-carnitin podla velkeho mnozstva testov a studii ucinny pri odburavani tukov. My zastavame ten nazor, ze L-carnitin su zbytocne vyhodene peniaze.

Vseobecne pri treningu plati zasada, ze ked uz nieco robim, robim to naplno. To znamena, ze ked beriem kreatin, chcem pribrat a nabrat na sile, comu podriadim vsetko - trening, stravu, odpocinok...Chciet chudnut v tomto obdobi je nieco ako protichodny ciel (aj ked sa samozrejme da urobit).

Pre trening sa nam zatial najlepsie osvedcilo rozdelenie 2+1 v ramci 5 dni (2 dni trening, den pauza, trening, pauza). Cvicit vecer nie je vo vseobecnosti vyhoda, nakolko stav organizmu na to nedava dobre predpoklady. Asi by to bolo dobre presunut na niekedy blizsie k obedu (teda asi 1700).

K bokom - ake konkretne su problemy s bokmi? Tuk? Ako sme uz spominali, ked nieco robit, tak naplno. Najvhodnejsie by bolo dokoncit trening tak, aby si dotrenoval 12 tyzdnov v kuse, dat si 1 tyzden pauzu a potom si dat trening na chudnutie (precitas si v archive BIOMagu - c.6). K tym 12 tyzdnom - vseobecne sa doporucuje netrenovat dlhsie ako 12-16 tyzdnov v kuse bez prestavky. Zacat cvicit hned po pauze ma tu

vyhodu, ze trening na chudnutie bude mat aj nejaky rastovy stimulus, teda bude

strata svalstva mensia, nez keby si trening zaradil pri maximalnej vykonnosti.

Ak by boli este nejake nejasnosti, tak nam napis!

BIOMag



 

copyright © 2002 BIOMag
All rights reserved





27.11.2008 22:28 Najoblubenejsie hardcore jedlo?
27.11.2008 22:01 Peter Mlynarčík na WPC Worlds s famóznymi 330 kg
27.11.2008 21:37 WPC worlds 2008
27.11.2008 20:24 flakanie do konca roka
27.11.2008 19:48 burnflesh WPC WORLDS 2008